Politica de livrare

POLITICA DE LIVRARE A PRODUSELOR

Livrarea se efectueaza prin firme de curierat rapid.


Costul taxei de livrare este de 20 ron (tva inclus) indiferent de locatie, fara alte taxe suplimentare (ex: kilometrii suplimentari).

TIMPI DE LIVRARE


Coletele sunt predate catre curier zilnic, de luni pana vineri, dupa cum urmeaza:
• Comenzile efectuate pana in ora 12:00 vor fi predate catre curier in aceeasi zi, iar cele efectuate dupa ora 12:00 vor fi predate catre curier in ziua urmatoare.
• Comenzile efectuate in ziua de Vineri pana in ora 12:00 vor fi predate catre curier in aceeasi zi, iar cele efectuate dupa ora 12:00, cat si in week-end, vor fi predate catre curier in ziua de Luni.
Comenzile vor fi livrate in 1-3 zile lucratoare din momentul predarii coletului catre curier.
Desi in cele mai multe cazuri comenzile sunt livrate la timp, uneori, timpii de livrare pot varia din motive care nu tin de SCHNEIDER VIOLETA PFA, MARCU NICOLETA PFA, ci strict de curier.

Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.casavio.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda.
• Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de producator si stocurile disponibile.
• Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiteti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru dvs., din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Politica de retur

Produsele se pot returna doar daca sunt indeplinite conditiile conform art.16 din OUG 34/2014 (https://anpc.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf):

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.casavio.ro sunteti pe deplin de acord cu Politica de Livrare.

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi SCHIMBAT, mai putin cheltuielile de transport tur-retur, intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

 

SCHIMBAREA produselor:

1. Completeaza Formularul de Retur, unde la modalitate de compensare, veti alege ” Schimbare de Produse”
2. Va rugam sa selectati modelul si detaliile dorite (ex: Birou Blue si selectez marimea dorita, dar care sa si fie existenta pe stoc)
3. Ambaleaza produsele pe care doresti sa le returnezi. Produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie/punga astfel incat nici produsul, nici ambalajul original sa nu sufere deteriorari. (VA RUGAM SA NU APLICATI BANDA ADEZIVA PE CUTIA ORIGINALA! )
4. ASTEPTATI CONFIRMAREA VALIDARII de catre www.casavio.ro cu privire la schimbarea. Puteti verifica telefonic statusul schimbarii.

5. Nu primim retur prin serviciile de curierat de la Posta Romana!

6. Clientul va alege o firma de curierat, cu care va trimite coletul cu RAMBURS 0!

7. Dupa predarea coletului de catre dvs. spre firma de curierat, va rugam sa urmariti traseul coletului pentru a fi sigur(a) ca acesta a ajuns la www.casavio.ro

8. Cheltuielile de retur sunt suportate de catre client.

Important:

Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul, de exemplu cutiile pentru incaltaminte) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnezi produsul trebuie sa mai contina si etichetele intacte ale produselor, accesoriile produselor, cat si documentele de transport initiale in original.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, sau chiar retragerea lui de la vanzare (casarea lui)

Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii


Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primesti un produs defect, tot ce ai de facut este sa contactezi echipa www.casavio.ro si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz te rugam sa completezi Formularul de Retur. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, poti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou care se va face in intr-un interval de 14 zile lucratoare de la primirea coletului. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.casavio.ro

Daca cumva si produsul schimbat prezinta defectiuni sau nu mai este in stoc si nu doriti altceva inlocuitor, atunci www.casavio.ro va returna contravaloarea comenzii. www.casavio.ro va trimite catre dumneavoastra curierul pentru ridicarea produsului defect. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in termen de 30 de zile lucratoare de la receptionarea coletului.


Important: Nu se restituie banii in numerar, contravaloarea produsului returnat se va achita doar prin transfer bancar in contul mentiont de client in formularul de retur.

Produse livrate gresit

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat, te rugam sa semnalezi cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de www.casavio.ro
Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.


*Recomandarea noastra ferma este ca in momentul receptiei coletului sa verifici integritatea ambalajului si a continutului si, in orice situatie nefavorabila, sa soliciti agentului de curierat un proces verbal de constatare. Dupa semnarea AWB-ului reclamatiile ulterioare din pacate nu mai sunt valabile.
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs.

Confirmarea livrarii se face telefonic sau printr-un e-mail care se va genera automat de pe site-ul www.casavio.ro
Pentru orice alte informatii decat cele afisate pe site sau in cont, va rugam sa ne apelati in fiecare zi, de Luni pana Vineri intre 09:00 AM - 15:00 PM la numarul de telefon 0770 572 407, respectiv pe e-mail la adresa: comenzi@casavio.ro